HTML

Mittomén

Friss topikok

  • fejko: nah igen, unakaöcsémnek pl sikerült jó automata kattintot leszedni XD (2008.05.29. 12:46) Fejlemények
  • felejtő: észrevettem, hogy nincs mit észrevennem (2007.09.25. 16:50) :D
  • sutttyo: lehet, hogy máshogy írják... de én nem kiáltanám el magam zanzibárban (vagy holazistenben beszélik... (2007.08.18. 14:10) Hülyehülyehülye cenzúra

Linkblog

Fejlemények

2007.05.30. 17:42 sutttyo

El vagyok kenődve... majd talán azt is leírom, hogy miért (bár senkit nem érdekel). Mostanában nemsűrűn volt agyviharom, szal csak egy pár dolog.


ClickClickClick

Annak, aki még nem tudná, elsők vagyunk és egyedül a japánok tudják felvenni velünk a versenyt. A többi országnak úgytűnik, nem sikerült jó automata kattintós progit leszednie. Ez van. Megesik. Lesz még következő forduló...


Panaszkórus

109 tag, alakul a dallam és a szöveg.


Jah és úgy hírlik, lesz egy nyilvánosvécé-kritikai blog valahol a világhálón. Kívácsian várom, mi sül ki belőle. Akár még a homárra is felkerülhet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mittomen.blog.hu/api/trackback/id/tr8589454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felejtőő 2007.08.11. 17:47:04

naigen, emlékeztem hogy itt találtam meg a clickclickclick es dologot mer kerestem na igen, szóval.
áááá
másodiiikk
áááá

fejko 2008.05.29. 12:46:22

nah igen, unakaöcsémnek pl sikerült jó automata kattintot leszedni XD
süti beállítások módosítása