HTML

Mittomén

Friss topikok

  • fejko: nah igen, unakaöcsémnek pl sikerült jó automata kattintot leszedni XD (2008.05.29. 12:46) Fejlemények
  • felejtő: észrevettem, hogy nincs mit észrevennem (2007.09.25. 16:50) :D
  • sutttyo: lehet, hogy máshogy írják... de én nem kiáltanám el magam zanzibárban (vagy holazistenben beszélik... (2007.08.18. 14:10) Hülyehülyehülye cenzúra

Linkblog

A japánok igencsak viccesek tudnak ám lenni

2007.10.07. 19:47 sutttyo

Bezonyám! A különböző videómegosztókon talált összes fellelhető baromságnak úgy 70%-a japán lehet. Milyen érdekes... most is egy ilyen akadt a horgomra.

Azt vettem észre, hogy japánok sokmindent a tévén keresztül tanulnak meg próbálnak megtanulni. Ilyen interaktív műsorokkal vagy mi a fenyő. Eddig csak gyerekeknek szóéó oktatóműsor(oka)t ismertem, pl. Shimajiro kalandjai, de ez most más. Ez új. Ilyet még nem láttam. ILYEN NINCS, VAZE...legalábbis nehezen tudom elképzelni.

És most, hogy már vagy 10 perce nem montam el miről van szó, elmondom, miről van szó. Szal. Japán felnőtt egyedeknek angol mondatokat tanítanak, hogy megállják a helyüket mindenféle élethelyzetben külföldön is és még a napi mozgásadagot is leadják. Hogy mégis mit vagyok úgy oda ettől? Tessék nézni a mellékelt videót.

 Na, látjátok... Ezek után senki ne lepődjön meg, ha egy japán nő rángatózik és kántálni kezd vmi cuccot az ő kis akcentusával, miközben épp ki akarjuk rabolni. Azért kíváncsi vagyok, hogy Japánban működnek-e az efféle dolgok... Lehet, hogy arra megy ki a játék, hogy elijesszük a támadókat.

Ja, és még baromira nincs vége!
Van egy a házastársak közötti békés beszélgetésekről...



...van, ami elmondja, hogyan örüljünk a fejünknek...



...egy az orvossal való társalgásra (ez azért jó, mert megtanulod, hogy "allergiás vagyok a penicilinre", de nem fogod tudni elmondani mi bajod van igazából). Amúgy tök poén, hogy begyorsul a végére. :)



És van egy csak úgy.. olyan esetekre, amikor nem rabolnak ki, nem vagy allergiás a penicilinre, nem vasztél össze a japánul nem tudó élettársaddal és nem nyertél a lóversenyen, de azért mégiscsak mondani kéne valamit.


Na igen. Ők voltak a Zukiin Gals. Van még róluk egy pár youtube-on. Még olyan is van, ahol japánul nyökögnek. De ezt rátok hagyom.. így is annyi baromságot néztem már végig.

Písz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mittomen.blog.hu/api/trackback/id/tr90189331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása