HTML

Mittomén

Friss topikok

  • fejko: nah igen, unakaöcsémnek pl sikerült jó automata kattintot leszedni XD (2008.05.29. 12:46) Fejlemények
  • felejtő: észrevettem, hogy nincs mit észrevennem (2007.09.25. 16:50) :D
  • sutttyo: lehet, hogy máshogy írják... de én nem kiáltanám el magam zanzibárban (vagy holazistenben beszélik... (2007.08.18. 14:10) Hülyehülyehülye cenzúra

Linkblog

Hülyehülyehülye cenzúra

2007.06.01. 09:54 sutttyo

Szerintem mindenkivel megesett már, hogy békésen hallgatott a rádióban egy jól ismert számot és egyszercsak kimarad a szám fele (művészi túlzás), mert a refrénben van egy 'ass' vagy egy 'fuck' vagy egy mittomén. Az ORTT-n kívül senkit sem zavar! (szerintem...) Ugyanis, ha valaki érti, akkor általában használja is, nem? :) És, ha már így ügyelünk rá, hogy más nyelven se káromkodjunk a rádióban... honnan tudják, hogy mondjuk a 'cipőkefe' nem jelent semmi ilyesmit szuahéliül? (Azért ne próbáljátok ki... hátha mégis.) Na mindegy, ellázadozgatok én itt magamban...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mittomen.blog.hu/api/trackback/id/tr3990502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felejtőő 2007.08.10. 15:43:51

igen! szerintem is kétes hogy a cipőkefe szuahéliül is cipőkefét jelent! vagy legalább cipőset. vagy nem csúnyát. hát én mindjár keresek egy szuahéli szótárt. hát igaziból nem találtam. csak egy ilyen párszavasat, de ott nincs cipőkefe. sőt, egyáltalán nem magyar-szuahéli volt, hanem szuahéli-magyar, de úgyis ott akartam cipőkefét keresni. csak nem találtam. de olyat se hogy \'ci\' mert már csak \'ch\'-s volt. de még olyan se volt hogy \'chipőkefe\'. nohát.

sutttyo 2007.08.18. 14:10:33

lehet, hogy máshogy írják... de én nem kiáltanám el magam zanzibárban (vagy holazistenben beszélik), hogy 'CIPŐKEFEEEE!', mert tényleg soha nem lehet tudni.

Örülök a szorgalmadnak.:)
süti beállítások módosítása