HTML

Mittomén

Friss topikok

  • fejko: nah igen, unakaöcsémnek pl sikerült jó automata kattintot leszedni XD (2008.05.29. 12:46) Fejlemények
  • felejtő: észrevettem, hogy nincs mit észrevennem (2007.09.25. 16:50) :D
  • sutttyo: lehet, hogy máshogy írják... de én nem kiáltanám el magam zanzibárban (vagy holazistenben beszélik... (2007.08.18. 14:10) Hülyehülyehülye cenzúra

Linkblog

Hohó, miket tudok...!

2007.05.20. 23:07 sutttyo

Olyan információknak vagyok birtokában, amiről egyesek még álmodni sem álmodnának! Az előbb itt unatkoztam a blog.hu-n és kíváncsiságból rámentem a "statisztikák"-ra. Ettől aztán  rögtön sokkal okosabb lettem. Megtudtam, hogy az elmúlt 30 nap (igazából nem 30, mert a blog nincs még 30 napos, de mindegy...) látógatói milyen böngészőprogramot, oprendszert, színmélységet (amiről nemtom pontosan, micsoda... de az ember vállalja fel, ha már hülye), és képernyőfelbontást használ. Százalékban. És most itt verem a seggem a földhöz, hogy milyen jó nekem. Láttam szép színes diagramokat is. :) na, majd a harmincadik napon újra megnézem és leszek olyan jófej (?) és közzéteszem. Végülis az embernek joga van tudni, hogy milyen színmélységet használ. Nekem például halovány boga gőzöm sincs...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mittomen.blog.hu/api/trackback/id/tr9384389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása