HTML

Mittomén

Friss topikok

  • fejko: nah igen, unakaöcsémnek pl sikerült jó automata kattintot leszedni XD (2008.05.29. 12:46) Fejlemények
  • felejtő: észrevettem, hogy nincs mit észrevennem (2007.09.25. 16:50) :D
  • sutttyo: lehet, hogy máshogy írják... de én nem kiáltanám el magam zanzibárban (vagy holazistenben beszélik... (2007.08.18. 14:10) Hülyehülyehülye cenzúra

Linkblog

költözés...ezerbocs

2007.09.26. 18:29 sutttyo

na ja... költözés van

Nem a blog költözik, mer annak még nem nagyon lenne értelme, hanem pl én... szal ezért nem volt mit érszrevennie felejtő barátunknak. Irrrrrrdatlan méreteket ölt bennem az érzés, hogy elkockultam, mert még hűtőnk sincs, de a netet már sikerült megoldani. Megesik...

És most akkor egy kis észrevennivaló, amit régen postolni akartam. Lehet, hogy már meg is tettem, csak nem emlékszem rá és lusta vagyok megnézni. Sőt, még az is lehet, hogy már nem lesz újdonság. De nem baj... hátha valakinek azért sikerül újat mutatnom.

Bizonyára mindenki ismeri "Kovács Lajost" meg az ő Cillit Bangjét, ami kiválóan eltünteti a vízfestéket még a nehezen elérhető helyekről is. Mélyen tisztelt publikum! Itt a várva várt hardcore remix:

 

Persze mindannyian tudjuk, hogy a mai videómegosztós világban brainstorming követ brainstormingot. És kockafejek is mindig vannak. Erre az egyik legkiválóbb bizonyíték a bashu, illetve angolul is beszélőknek a bashorg. Ja, és az alábbi kis szösszenet.

 

Élvezzétek, ha már megtehetitek. Az én kis hangszóróim valamelyik doboz alján pihennek. Anélkül meg lássuk be, nem az igazi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mittomen.blog.hu/api/trackback/id/tr9177864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása